2

Nagrody Grammy

Posted on wtorek, 28 stycznia 2014

Oglądaliście? Ja przyznam, że nie oglądałam rozdania, zresztą mało się interesuję takimi imprezami. Ale nie sposób nie wspomnieć tutaj o nagrodach Grammy, kiedy dwie z nich zostały zgarnięte przez Lorde. 17-letnia Ella to dzisiaj najsłynniejsza nowozelandzka piosenkarka (sorry Gin!) "Royals" zostało uznane za piosenkę roku! Wcale się nie dziwię, bo piosenkę sama uwielbiam i mogę jej słuchać bez końca. Drugą statuetkę dostała na najlepszy solowy występ pop.

Dzisiaj każdy z kim rozmawiałam komentował wygraną Lorde i najczęściej powtarzane zdanie było w deseń - 'ona ma tylko 17 lat, zobaczymy co nam pokaże za kilka lat!' Muszę się z nimi zgodzić - według mnie dziewczyna się dopiero rozkręca!




Discussion

  1. My compliments for your blog and pictures included,I invite you in my photoblog "photosphera".

    CLICK PHOTOSPHERA

    Greetings from Italy

    Marlow

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj, nawet nie wiedziałam że masz drugiego bloga. Ale już jestem i czytam :) Nowa Zelandia marzy mi się już od dawna, i mam nadzieję, że wkrótce tam trafię. A co do nagród Grammy - Lorde wymiata, zakochałam się w jej albumie. Lubię takie klimaty, taką muzykę. Pozdrawiam i zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń